*RESURSE WEBmasteri* - un site cu ... resurse !

20101123

SEO : SITE MAPE - ETAPA OPTIMIZARE SEIT

Dupa cum cred ca stiti , pentru a fi bine "vazut" de catre motoarele de cautare , trebuie sa  iti construiesti  site mape , care detaliaza alcatuirea seit-ului sau blogului , in acest mod fiind citite toate postarile si toate paginile pe care le ai , precum si arhiva ta . Aceasta site mape se poate introduce in codul sursa al seit-ului sau blogului . Se poate adauga ca postare sau pagina in spatiul web . Dupa construirea site mape -ului trebuie sa le transmiti motoarelor de cautare ca ai site-mape .

Am aflat despre seit-mape imediat ce mi-am construit blog , dar mi-a trebuit jumatate de an ca sa gasesc o adresa buna pentru construirea  unei seit mape . Desigur ca eu am fost de vina pentru ca nu am insistat pe aceasta directie atunci . Pe parcurs , am devenit mai interesata si am avut si rezultate .

 Iata o adresa de unde puteti downloada in compul vostru un program de generare seit mape :
- CNET.COM-DOWNLOAD-SUPERNOVA-SITE MAPE GENERATOR
-Si iata cateva adrese de generare online a unei site mape :
- AKAMARKETING.COM-GOOGLESITEMAPE ONLINE MAKER
- SITEMAPDOC.COM-ONLINE GENERATOR
XML-SITEMAPS-ONLINE GENERATOR  pe care il folosesc , va genereaza aceasta site mape in limbaj html , in limbaj xml  ,  necompresata , compresata , rar , si chiar si in format text . Puteti downloada  in compul vostru sau puteti copia in cod xml .

Dupa ce aveti site mape , mergeti la GOOGLE WEBMASTER TOOLS    , intrati in contul vostru si indexati site-ul sau blogul , daca este nou sau nu l-ati indexat niciodata , si apoi , in dreptul  SITEMAPS  apasati pe  ADD , alegeti GENERALSITEMAPE si adaugati la adresa site-ului sau blogului rss.xml sau atom.xml .

Indicatii exacte despre ce trebuie sa faceti cu site mape-ul vostru obtineti in acest site :   SITEMAPS.ORG/RO/

Succes !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Detect yahoo invisible