*RESURSE WEBmasteri* - un site cu ... resurse !

20101124

SEO : INDEXARE - IN GOOGLE , YAHOO , BING...SI NU NUMAI

Pentru ca indexarea in motoarele de cautare este foarte importanta pentru a putea fi pe net , am cautat cele mai bune cai de indexare .

Uitati  ce ofera ORANGESODA  pentru a gasi clienti doritori de optimizare :
-ORANGESUBMIT  ,  indexare multipla in GOOGLE , YAHOO si BING . Foarte simplu si eficient !

Sau le puteti accesa pe fiecare in parte :
GOOGLE-ADDURL
YAHOO-SUBMIT
BING-SUBMIT .

Si sa vedem cum putem sa inscriem site-ul sau blogul in si mai multe motoare de cautare si directoare :
- BBLMEDIA-ADDURL-multe posibilitati de indexare si promovare , free sau contra cost ;
- MAT.UC.PT-ALTAVISTA-ADD
- SEARCHENGINEZ-SUBMIT
- FREEWEBSUBMISSION.COM ne ofera o lista cu 50 de motoare de cautare si directoare straine cu page rank-ul google si alexa si , in plus se poate face indexare automata in 20 de motoare de cautare ;    
 -- AUTOPINGER. -iarasi o indexare automata care poate fi de folos , dar iti poate si dauna .

Aveti de unde alege !




4 comentarii:

  1. mihai23:12

    am facut indexarea cu succes , ms .

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur.Succese in continuare. Sper sa mai gasesti si alte sfaturi utile din seit-urile prezentate sau de la mine .

    RăspundețiȘtergere
  3. Care sunt riscurile in cazul folosirii autopinger? Mai ales daca o faci odata pt indexare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Spun din experienta proprie . Dupa indexarea automata am zburat de pe prima pagina pe pagina a doua la cautare , dar am revenit apoi . La fel am patit cand mi-a dat trafic-site.ro cele 500 vizite gratuite pe care le ofera la inscriere .
    Dar intentia mea nu a fost sa va sperii foarte tare . Dar lui google se pare ca nu prea ii place ce este obtinut facil , vrea sa muncestri pentru succesul tau .

    RăspundețiȘtergere

Detect yahoo invisible