*RESURSE WEBmasteri* - un site cu ... resurse !

20101111

WIDGETBOX.COM

Prima data am aflat de Widgetbox cand am gasit pe un site o superba pisicuta neagra  , si cum nu sunt superstitioasa imediat am cautat si eu scriptul respectiv , pentru a-l avea la nevoie . L-am si folosit deja de Halloween , pentru ca e cu adevarat superba si se incadra bine in articol . Apoi , pe Widgetblog m-am intalnit din nou , de asta data oferind un translator cu steaguri , care m-a dat gata din prima clipa . L-am avut pina recent , cand , nu stiu cum , mi-a fost viciat scriptul si IE imi punea blocaj pe seit , ca fiind daunator , bine ca m-am prins  unde era buba  si a trebuit sa-l scot .

Atunci l-am vizitat si mi-a placut mult , pentru ca ofera o multime de variante de contoare , de la contoare trafic , contor vizitatori vazuti pe un mini glob pamantesc , la numaratoare de timp pentru diverse evenimente cum ar fi evolutia unei sarcini pana la nastere  , zile de nastere , contor clepsidra  ,  tarot pe seit cu diverse variante , vremea pe site , cu o varianta deosebita , o am si eu , fotografii , animalute simpatice pe seit , ceasuri deosebite , si multe, multe altele , pe gustul tuturor .

Va invit sa-l vizitati , veti ramane sigur cu ceva interesant de acolo .



Citeste si :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Detect yahoo invisible