*RESURSE WEBmasteri* - un site cu ... resurse !

20101110

NOUWIDGET.BLOGSPOT.COM - Pentru Webmasters-AJUTOR PENTRU BLOGUL TAU

Acest blog  l-am descoperit recent si am folosit imediat din ceea ce-mi oferea .Chiar este de ajutor ! Tot ce ofera este foarte la obiect . Si totul sub o forma cat mai simpla . Am cautat mult pe net tot felul de resurse , dar cele mai multe , desi-mi trebuiau , erau  complicate pentru mine ca incepatoare , si acum imi dau seama , gasind lucruri uimitor de simple , ca era ca si cum s-ar fi scarpinat in urechea stanga cu mana dreapta , si invers .

Nici nu stiu ce este mai important din tot : afli cum sa-ti salvezi imaginile de a fi copiate , cum sa scrii text pe o imagine , ascunderea si aratarea unui text , un translator mai micut , dar mai istet (52 limbi) , redirectionarea unui site , un meniu vertical foarte simplu ,  favicoane originale , si multe altele foarte folositoare pe care sa le descoperiti singuri , caci placerea va fi mai mare . Iti vine sa te intrebi : de unde a stiut ca-mi  trebuie exact asa ceva ?

Cateva categorii din multele de pe blog :
cod html
efecte blog
resurse blog
sau alegeti din :
Home/

Si mai gasiti multe alte utilitati ca : softwer gratuit , tutoriale ., un antivirus gratis
Un ,,multumesc ,, sub forma de comentariu sau sustinere prin afisare banner , este binevenit .



4 comentarii:

  1. Anonim10:50

    Am intrat pe seit-ul recomandat si am gasit ce-mi trebuia . Super !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ne-ai spus ce ai gasit , dar ma bucur ca ti-a fost de ajutor . Te astept sa revii , poate vei gasi si alt seit foarte util .

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut prietena tu astepti ca, cineva sa iti recomande ceva anume de pe un blog sau site, imi pare rau sa-ti spun ai cateva bloguri bunicele dar trafic zero asa ca urmareste informatiile de pe http;//nouwidget.blogspot.com si asa iti v-a creste vizitele!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Accept sugestia ta . Mi-am exprimat deja admiratia fata de seit-ul acesta . E drept ca am fost ocupata si am neglijat sa-mi dezvolt resursele . Multumesc. Orice sugestie e bine venita .

    RăspundețiȘtergere

Detect yahoo invisible