*RESURSE WEBmasteri* - un site cu ... resurse !

20101102

JAVASCRIPTKIT.COM

Dupa cum spune si titlul , un site special pentru  scripturi java . Deci , o adevarata comoara pentru webmasteri !

Ofera scripturi gratis pentru jocuri , efecte cu text , respectiv neon text , curcubeu text , text rulat , text cu litere crescande , efecte deosebite cu  imagini si muzica , efecte cursor , scrollere , utile in a realiza bannere personalizate ,  ferestre , meniuri de tot felul , creator de meniuri , redirectionare , protejarea parolei  , si cate si mai cate . Mi-au placut multe , dar unele sunt mai greu de aplicat , nacesitand intrarea in codul sursa , si eu am retineri , m-am ars o data si acum suflu si-n iaurt (recunosc ca a fost vina mea).

De asemenea ofera tutoriale JavaScript ,  DHTML , WebDesign , ca sa ne putem perfectiona , daca dorim .

Vizitati seit-ul pentru a va imbogati experienta de webmaster cu ceea ce va va placea mai mult de aici .



Citeste si :






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Detect yahoo invisible